Zwroty, wymiana i reklamacje
Produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Chętnie pomożemy. Zarejestruj zwrot, reklamację lub wymianę.
| Zarejestruj tutaj |
Więcej o zwrotach
Od umowy możesz też odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@leatherbox.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Wspólna 10, 96-321 Kaleń , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Nie pokrywamy kosztów zwrotu, jeżeli został on wysłany na własną rękę.
Więcej o reklamacjach
Jeśli chcesz złożyć reklamację, zrób zdjęcie uszkodzeń i skontaktuj się z naszą obsługą klienta.
sklep@leatherbox.pl lub drogą pocztową na adres ul. Marii Świątkiewicz 50 box D4, 05-552 Wólka Kosowska.
Gdy reklamacja zostanie uznana, jednym z zaproponowanych rozwiązań może być odesłanie do nas produktu. Należy wtedy zarejestrować zwrot tutaj.
Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Wspólna 10, 96-321 Kaleń
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Nie pokrywamy kosztów zwrotu, jeżeli został on wysłany na własną rękę.
Więcej o wymianie
Najszybszym i najłatwiejszym sposobem wymiany produktu jest dokonanie zwrotu i złożenie nowego zamówienia. Jeśli wolisz przeprowadzić wymianę, pamiętaj że może ona dotyczyć jedynie zmiany koloru produktu lub rozmiaru w przypadku pasków.
Pierwsza wymiana jest darmowa, zarejestruj ją tutaj. Za kolejnej wymiany tego samego produktu pobieramy opłatę w wysokości 35 zł.
Nie zatwierdzimy wymiany jeśli produkt nie wrócił do nas w oryginalnym stanie, był używany, prany lub usunięte z niego metki. W przypadku niezatwierdzenia wymiany pobierzemy opłatę manipulacyjną w wysokości 65 zł.