FAQ

Gdzie znajdę numer zamówienia?

Numer zamówienia znajdziesz w potwierdzeniu zamówienia wysłanym meilowo zaraz po jego złożeniu.

 

Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Możesz łatwo zwrócić swoje zamówienie rejestrując zwrot tutaj.

Zapewniamy 14 dni na darmowy zwrot.

Przeczytaj więcej o tym, jak zwrócić swoje zamówienie i jakie są zasady zwrotów

 

Jak długo zajmuje zwrot lub wymiana towaru? 

Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, to zwrot pieniędzy lub zlecenie wysyłki nowej paczki przy wymianie odbywa się zazwyczaj w przeciągu 14 dni od chwili odesłania towaru.

 

W jakim czasie mogę zwrócić/wymienić zamówione rzeczy? 

Od momentu otrzymania przesyłki oferujemy 14 dni na zwrot lub wymianę.

Przeczytaj więcej o tym, jak dokonać zwrotu, wymiany lub reklamacji produktu.

 

Jak dokonać wymiany towaru? 

Możesz wymienić produktu rejestrując zwrot tutaj. Pamiętaj, że najszybszym i najłatwiejszym sposobem wymiany produktu jest dokonanie zwrotu i złożenie nowego zamówienia.

Przeczytaj więcej o tym, jak wymienić produkt oraz o zasadach wymiany.

 

Jak złożyć reklamację? 

Jeśli chcesz złożyć reklamację, zrób zdjęcie uszkodzeń i skontaktuj się z naszą obsługą klienta. Gdy reklamacja zostanie uznana, jednym z zaproponowanych rozwiązań może być odesłanie do nas produktu. Należy wtedy zarejestrować zwrot tutaj.

Przeczytaj więcej o tym, jak złożyć reklamację i jakie są jej zasady.

 

Jaki jest koszt odesłania towaru?

Odesłanie do nas przesyłki nic nie kosztuje, jeżeli nadasz przesyłkę według instrukcji w formularzu zwrotu.

Nie pokrywamy kosztów zwrotu, jeżeli został on wysłany na własną rękę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium