FAQ
Gdzie znajdę numer zamówienia?
Numer zamówienia znajdziesz w potwierdzeniu zamówienia wysłanym meilowo zaraz po jego złożeniu.
Jak mogę zwrócić moje zamówienie?
Możesz łatwo zwrócić swoje zamówienie rejestrując zwrot tutaj.
Zapewniamy 14 dni na darmowy zwrot.
Przeczytaj więcej o tym, jak zwrócić swoje zamówienie i jakie są zasady zwrotów
Jak długo zajmuje zwrot lub wymiana towaru?
Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, to zwrot pieniędzy lub zlecenie wysyłki nowej paczki przy wymianie odbywa się zazwyczaj w przeciągu 14 dni od chwili odesłania towaru.
W jakim czasie mogę zwrócić/wymienić zamówione rzeczy?
Od momentu otrzymania przesyłki oferujemy 14 dni na zwrot lub wymianę.
Przeczytaj więcej o tym, jak dokonać zwrotu, wymiany lub reklamacji produktu.
Jak dokonać wymiany towaru?
Możesz wymienić produktu rejestrując zwrot tutaj. Pamiętaj, że najszybszym i najłatwiejszym sposobem wymiany produktu jest dokonanie zwrotu i złożenie nowego zamówienia.
Przeczytaj więcej o tym, jak wymienić produkt oraz o zasadach wymiany.
Jak złożyć reklamację?
Jeśli chcesz złożyć reklamację, zrób zdjęcie uszkodzeń i skontaktuj się z naszą obsługą klienta. Gdy reklamacja zostanie uznana, jednym z zaproponowanych rozwiązań może być odesłanie do nas produktu. Należy wtedy zarejestrować zwrot tutaj.
Przeczytaj więcej o tym, jak złożyć reklamację i jakie są jej zasady.
Jaki jest koszt odesłania towaru?
Odesłanie do nas przesyłki nic nie kosztuje, jeżeli nadasz przesyłkę według instrukcji w formularzu zwrotu.
Nie pokrywamy kosztów zwrotu, jeżeli został on wysłany na własną rękę.